קופת חולים אונליין - רפואה מהבית!

מערכת שורש  ד תשרי, תשפג  9/29/2022

בעולם שבו ניתן לעשות הכל מהנוחות של הספה ורק בקליק אחד, הרעיון של לקבל שירותי רפואה מבלי בכלל לזוז מהבית הוא לחלוטין אפשרי ולא מופרך
.......................

קופת חולים אונליין - רפואה מהבית!

צילום: freepik

בעולם שבו ניתן לעשות הכל מהנוחות של הספה ורק בקליק אחד, הרעיון של לקבל שירותי רפואה מבלי בכלל לזוז מהבית הוא לחלוטין אפשרי ולא מופרך. אפשר לעשות כל דבר באפליקציה של קופת החולים אונליין ולקבל את כל היתרונות של רפואה אישית המותאמת במיוחד אליכם, והכל הישר מהספה!

איך קופת חולים אונליין יכולה להקל לנו על החיים?
בין אם מדובר בהזמנת בגדים ואוכל מהקצה השני של העולם, או להתעדכן עם חברים שלא ראינו שנים - אפשר לעשות באינטרנט הכל. אז למה שלא נוכל לקבל גם שירותים רפואיים באינטרנט? תוכלו למצוא קופת חולים אונליין באמצעות אתר או אפליקציה מתקדמת בהם תוכלו לבצע כמעט את כל הפעולות הנדרשות לכם, מלבד בדיקות רפואיות שמצריכות נוכחות פיזית כמובן. פעם היינו צריכים להגיע לקופת החולים פיזית גם בשביל הפעולות הכי קטנות, גם אם מדובר רק בלאסוף מסמך - בהתחשב בעובדה שהרבה לא מסכימים להעביר מסמכים רפואיים בפקס או במייל. כך שאם לא היה סניף של הקופת חולים מתחת לבית, העניין הפך להיות די מסורבל, אך עכשיו אפילו לא צריך לקום! תוכלו לקבוע תורים לרופאים, להשיג מרשמים לתרופות הקבועות שלכם, ולבקש מסמכים רפואיים שיעלו ישירות לאפליקציה להורדה מיידית אצלכם. יותר מכך, קופת חולים אונליין מאפשרת אפילו לדבר עם הרופאים שלכם בשיחת וידיאו דרך המכשיר שלכם, ובעזרת השיחה להבין אם עליכם להגיע פיזית לבדיקה או שתוכלו לחסוך לעצמכם את הטרטור ולקבל טיפול מהיר ויעיל מרחוק.

איזו פעולות נוכל לעשות באפליקציה של קופת חולים אונליין?
ישנם אנשים שלא עוברים לקופת חולים אונליין מהמחשבה שזה לא באמת יתרום להם ושזה הרבה יותר נוח להתנהל פיזית מול הצוות הרפואי שהם מכירים כבר שנים: הפקידות הרפואיות, האחיות והרופאים האישיים שלהם. אך את כל אלה אפשר בהחלט להשיג גם בשימוש באפליקציה ואפילו יותר מכך. אז מה עוד אפשר לעשות באפליקציה של קופת החולים?

  • לתקשר עם הצוות הרפואי ישירות - תוכלו לבחור עם מי תרצו לשוחח ומאיזו סיבה. אם זה להתייעץ עם רופא, לדבר עם אחות או להיעזר בפקידות, בעזרת כלי תקשורת רבים שנמצאים בתוך האפליקציה עצמה בצורת צ'אט, פנייה מקוונת או שיחת טלפון, אפשר לנהל תקשורת מהירה ונוחה עם הצוות הרפואי שאתם כבר מכירים, וגם להתוודע לצוות חדש שאחראי על האונליין, שישמחו להעניק עזרה בכל מה שתצטרכו ומתי שתצטרכו.
  • לקבל מסמכים רפואיים מכל הסוגים - אנשים שמקבלים מרשמים לתרופות קבועות יודעים שכל פעם שנגמר המרשם הם צריכים לגשת לקופת החולים ולחכות בתור רק בשביל כמה דקות ספורות שבהם הרופא רושם להם מרשם חדש ושולח אותם לדרכם. אפליקציית האונליין חוסכת את זה עבורכם ובלחיצת כפתור אחת תוכלו לשלוח לרופא בקשה מקוונת לחדש את המרשמים שלכם, ולקבל אותם לנייד במהירות וביעילות. יותר מכך, גם אם תצטרכו התחייבויות וטפסים רפואיים נוספים לכל סיבה שלא תהיה, גם אותם תוכלו לקבל לנייד לאחר תהליך קצר ופשוט מאוד של הגשת הבקשה עבורם.
  • סקירה של התיק הרפואי שלכם - מי מאיתנו שסקרן לראות את התיק הרפואי המלא שלו, יכול לראות אותו בקלות באפליקציה. מעבר לבדיקה של ההיסטוריה הרפואית שלכם, תוכלו גם לצפות בתוצאות הבדיקות הרפואיות שעשיתם מבלי להמתין לרופא ומבלי להצטרך שהוא יסביר לנו את התוצאות, אלא פשוט לפתוח את התוצאות ברגע שהן מגיעות ולהבין אותן עצמאית (בשימוש באינטרנט למושגים מסוימים כמובן).


מה צריך כדי להתחבר לקופת חולים אונליין?
ככלל, כל מבוטח בכל קופת חולים רשאי להוריד את האפליקציה של קופת החולים בה הוא חבר ולהשתמש בה ללא עלות או תוספות. הבחירה אם להוריד אותה ולהשתמש בה תלויה במבוטח, אך כאמור, זהו שדרוג מאוד נוח לחיים של מי שבוחר להשתמש בקופת חולים אונליין. מכיוון שקופת החולים לא מעלה את כל התיקים הרפואיים של כולם באופן אוטומטי, על מנת להשתמש בשירות יש להגיש בקשה, כך שקופת החולים ידעו שאתם מעוניינים בשירות וידעו להכניס את כל הפרטים שלכם לאפליקציה. לאחר שהפרטים שלכם יעלו תוכלו להשתמש באפליקציה באופן קבוע ולהנות מכל השירותים הרפואיים הרגילים שלכם בקליק אחד. על מנת להירשם לשירות קופת חולים אונליין, בקשו מקופת החולים שלכם את כל המידע על ההרשמה והשימוש.